Obsah sekce: Volná místa

CHCETE POMÁHAT ČESKÉMU ZEMĚDĚLSTVÍ? PŘIDEJTE SE K NÁM!

Jsme jedinou akreditovanou platební agenturou v ČR pro provádění opatření Společné zemědělské politiky EU a služebním úřadem podle Zákona o státní službě. V současné době u nás pracuje přes 1 300 zaměstnanců, kteří působí na centrálním pracovišti v Praze i v regionech. Na centrále pracují především metodici jednotlivých opatření, informatici, právníci apod. Větší část zaměstnanců pracuje na Regionálních odborech po celé ČR na pozicích referentů pro příjem žádostí, kontrolorů a terénních inspektorů. Do našeho kolektivu rádi přijmeme zkušené zaměstnance s mnohaletými praktickými zkušenostmi i absolventy, kteří mají nově získané teoretické znalosti. V našich odděleních najdou uplatnění lidé z mnoha vědních oborů, např. zemědělství, ekonomie, statistika, geografie apod.

Bližší informace ke způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete u konkrétní pozice.

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na e-mailu kariera@szif.cz.

Služební předpis generálního ředitele č. 1/2018

NEJČASTĚJŠÍ PERSONÁLNÍ DOTAZY

Průběh náborového procesu

NOVÉ KARIÉRNÍ STRÁNKY SZIF

referent Oddělení řízení ICT projektů, odborný rada (Praha)

Datum podání přihlášek od: 23.01.2019
Datum podání přihlášek do: 22.02.2019
Jsme jedinou zemědělskou platební agenturou v ČR akreditovanou pro realizaci opatření Společné zemědělské politiky EU a zprostředkujícím subjektem v Operačním programu Rybářství. Informační systém, který provozujeme a rozvíjíme, představuje v ČR unikátní řešení a musí splňovat řadu náročných podmínek a parametrů. Jedná se zejména o naplňování akreditačních kritérií vyplývajících z Nařízení komise (EU) č. 907/2014 a další související evropské legislativy vztahující se k administraci a výplatám evropských zemědělských dotací. Informační systém SZIF je rovněž významným informačním systémem dle zákona č. 181/2017 Sb. o kybernetické bezpečnosti. V této souvislosti máme implementovaný a certifikovaný systém řízení informační bezpečnosti ISMS v souladu s bezpečnostními normami řady ISO 27000. Technologicky spolupracujeme s řadou globálních ICT firem např. SAP (kompetenční centrum), Microsoft (firemní produkty včetně nástrojů pro správu ICT technologií), IBM, Dell, Cisco a další. Rovněž zajímavá je naše mezinárodní spolupráce a výměna informací v oblasti ICT mezi zemědělskými platebními agenturami ostatních členských zemí EU.
Vzhledem k vzrůstajícím nárokům na ICT, bychom rádi touto cestou rozšířili naše projektové, provozní a bezpečnostní týmy o nové kolegy a kolegyně.

Náplň práce

Vedení a koordinace ICT projektů v požadovaném počtu, čase, rozpočtu a kvalitě. Práce na přípravě, změnách a implementaci projektových metodik. Podílí se na optimalizaci identifikovaných pracovních procesů. Dodržování ustanovení platných vnitřních předpisů.

V rámci role projektového manažera:
- vytváření projektové dokumentace,
- plánování práce, 
- kontrola a koordinace činností, 
- organizace a motivace projektových týmů, 
- kontrola postupu a pravidelný reporting, 
- řízení změn projektu,
- sledování, vyhodnocování a eliminace rizik, 
- vytváření projektové dokumentace,
- Podporuje další účastníky projektů v metodických otázkách.

Požadujeme

- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu

Co dále bychom uvítali

- znalost legislativy, norem, standardů pro oblast ICT
- znalost metodik projektového řízení ICT projektů, výhodou prokazatelnost znalostí formou certifikátu
- znalost metodik a procesů řízení IT služeb, 
- samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, organizační schopnosti, schopnost vedení týmu, řízení priorit, aktivní přístup k řešení problémů,
- znalost anglického jazyka.

Nabízíme

- plat až 70.000 Kč
- služební poměr na dobu neurčitou 
- 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna navíc 
- stravenky v hodnotě 100 Kč/odpracovaný den 
- pružná služební doba 
- přátelský a inspirativní tým odborníků 
- možnost profesního růstu (osobní vzdělávání pomocí individuálních vzdělávacích programů)
- stabilitu zaměstnání
- mobilní telefon s neomezeným voláním a SMS včetně 1,5 GB internetu
- karta plná benefitů (měsíční příspěvek na sport, cestování, zdravotní péči, kulturu nebo vzdělávání)
- jsme zprostředkovatelem karty MultiSport

Další informace

- termín pro podání žádostí: do 22. 2. 2019
- termín osobních pohovorů: bude zveřejněn zde (do 30 dnů od snětí Oznámení o vyhlášení výběrového řízení z úřední desky) 
- způsob přihlášení do výběrového řízení: žádosti lze zasílat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Státní zemědělský intervenční fond, Ve Smečkách 33, Praha 1, 110 00 nebo osobně podat na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna@szif.cz) nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky (jn2aiqd). Obálka, resp. datová zpráva, obsahující přihlášku včetně požadovaných listin musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo odborný rada: referent Oddělení řízení ICT projektů (SM/2019/8)“.
- k žádosti je nutné přiložit všechny povinné přílohy i s výpisem z Rejstříku trestů (není nutné dokládat v případě poskytnutí osobních údajů - viz Žádost), motivačním dopisem a životopisem