Obsah sekce: Volná místa

CHCETE POMÁHAT ČESKÉMU ZEMĚDĚLSTVÍ? PŘIDEJTE SE K NÁM!

Jsme jedinou akreditovanou platební agenturou v ČR pro provádění opatření Společné zemědělské politiky EU a služebním úřadem podle Zákona o státní službě. V současné době u nás pracuje přes 1 300 zaměstnanců, kteří působí na centrálním pracovišti v Praze i v regionech. Na centrále pracují především metodici jednotlivých opatření, informatici, právníci apod. Větší část zaměstnanců pracuje na Regionálních odborech po celé ČR na pozicích referentů pro příjem žádostí, kontrolorů a terénních inspektorů. Do našeho kolektivu rádi přijmeme zkušené zaměstnance s mnohaletými praktickými zkušenostmi i absolventy, kteří mají nově získané teoretické znalosti. V našich odděleních najdou uplatnění lidé z mnoha vědních oborů, např. zemědělství, ekonomie, statistika, geografie apod.

Bližší informace ke způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete u konkrétní pozice.

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na e-mailu kariera@szif.cz.

Služební předpis generálního ředitele č. 1/2018

NEJČASTĚJŠÍ PERSONÁLNÍ DOTAZY

Průběh náborového procesu

NOVÉ KARIÉRNÍ STRÁNKY SZIF


Bc. Ondřej Kudibal: ondrej.kudibal@szif.cz, tel. +420 731 633 988
Ing. Kamila Maršíčková: kamila.marsickova@szif.cz, tel. +420 703 197 132
Ing. Hana Nová: hana.nova@szif.cz, tel. +420 703 197 411

vedoucí Oddělení komunikační podpory (Praha)

Datum podání přihlášek od: 22.01.2021
Datum podání přihlášek do: 06.02.2021

Náplň práce

Jako vedoucí oddělení povedete tým zákaznické podpory/infolinky. Budete se zabývat monitoringem kvality hovorů a správností zápisu do databáze SAP, sledovat a průběžně vyhodnocovat úspěšnost a efektivitu zákaznické podpory a optimalizovat procesy zákaznického servisu. Zastřešíte administraci call centra včetně administrace znalostní databáze. Zajistíte dále centrálně metodickou podporu Portálu farmáře SZIF a koordinaci komunikace s žadateli o dotace skrze tento komunikační kanál. Budete se podílet na informačních a propagačních materiálech za účelem propagace Fondu, starat se o zprostředkování komunikace mezi klienty a odbornými útvary, zajišťovat distribuci informací na základě požadavků oprávněných zaměstnanců Fondu.



Požadujeme

- vysokoškolské vzdělání
- komunikační schopnosti a profesionální vystupování
- analytické a logické myšlení
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz skupiny B
- výhodami jsou znalost anglického jazyka, předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem, znalost a základní orientace v zemědělské problematice a v oblasti dotačních titulů, praxe v oblasti komunikace s klienty prostřednictvím infolinky, call centra apod., zkušenosti z oblasti poradenství v zemědělském nebo příbuzném oboru



Nabízíme

- systemizovaná platová třída 13., zařazení podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. ve znění pozdějších předpisů
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna navíc 
- stravenky v hodnotě 100 Kč/odpracovaný den 
- pružná pracovní doba 
- přátelský a inspirativní tým odborníků 
- možnost profesního růstu (osobní vzdělávání pomocí individuálních vzdělávacích programů)
- mobilní telefon s neomezeným voláním a SMS včetně 1,5 GB internetu
- karta plná benefitů (měsíční příspěvek na sport, cestování, zdravotní péči, kulturu nebo vzdělávání)
- jsme zprostředkovatelem karty MultiSport



Další informace

- termín pro přihlášení: do 6. 2. 2021
- způsob přihlášení do výběrového řízení: životopis včetně motivačního dopisu zasílejte na e-mailovou adresu kariera@szif.cz.