Obsah sekce: Volná místa

CHCETE POMÁHAT ČESKÉMU ZEMĚDĚLSTVÍ? PŘIDEJTE SE K NÁM!

Jsme jedinou akreditovanou platební agenturou v ČR pro provádění opatření Společné zemědělské politiky EU a služebním úřadem podle Zákona o státní službě. V současné době u nás pracuje přes 1 300 zaměstnanců, kteří působí na centrálním pracovišti v Praze i v regionech. Na centrále pracují především metodici jednotlivých opatření, informatici, právníci apod. Větší část zaměstnanců pracuje na Regionálních odborech po celé ČR na pozicích referentů pro příjem žádostí, kontrolorů a terénních inspektorů. Do našeho kolektivu rádi přijmeme zkušené zaměstnance s mnohaletými praktickými zkušenostmi i absolventy, kteří mají nově získané teoretické znalosti. V našich odděleních najdou uplatnění lidé z mnoha vědních oborů, např. zemědělství, ekonomie, statistika, geografie apod.

Bližší informace ke způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete u konkrétní pozice.

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na e-mailu kariera@szif.cz.

Služební předpis generálního ředitele č. 1/2018

NEJČASTĚJŠÍ PERSONÁLNÍ DOTAZY

Průběh náborového procesu

NOVÉ KARIÉRNÍ STRÁNKY SZIF


Bc. Ondřej Kudibal: ondrej.kudibal@szif.cz, tel. +420 731 633 988
Ing. Kamila Maršíčková: kamila.marsickova@szif.cz, tel. +420 703 197 132
Ing. Hana Nová: hana.nova@szif.cz, tel. +420 703 197 411

asistent/ka Odboru projektových opatření rozvoje venkova (Praha)

Datum podání přihlášek od: 15.11.2022
Datum podání přihlášek do: 25.11.2022

Náplň práce

Asistent/ka komplexně samostatně zajišťuje činnosti sekretariátu odboru, včetně výkonu sekretářských, administrativně technických nebo jiných provozně technických prací. Dále přijímá, eviduje a rozděluje přijatou poštu a vyřizuje ostatní korespondenci, organizuje časový harmonogram ředitele, zajišťuje reprezentační potřeby a úkoly ředitele, zpracovává a předává potřebné informace podle pokynů ředitele. Také vykonává další administrativní práce pro jednotlivé zaměstnance útvaru, zajišťuje a sleduje řádné zaznamenávání docházky zaměstnanců do systému elektronické evidence docházky. Zajišťuje příjem a vypravení písemností a zpráv prostřednictvím datové schránky a konverzi písemností do listinné podoby, zajišťuje kancelářské potřeby a provádí archivaci, vyřizování a skartaci veškerých písemností úřadu.


Jak si vás představujeme

- máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou 
- práce na PC je pro vás hračka (MS Office) 
- rádi komunikujete s lidmi a máte máte potřebnou mírou asertivity a příjemné vystupování 
- máte chuť učit se novým věcem 
- jste organizovaní, systematičtí
- zodpovědnost a samostatnost, v týmu se na vás můžeme spolehnout a když je třeba, neváháte kolegům pomoci 

Nabízíme

- systemizovaná platová třída 8., zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů
- pracovní poměr na dobu neurčitou 
- 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna navíc 
- stravenky v hodnotě 120 Kč/odpracovaný den 
- pružná pracovní doba 
- přátelský a inspirativní tým odborníků 
- mobilní telefon s neomezeným voláním a SMS včetně 1,5 GB internetu
- karta plná benefitů (měsíční příspěvek na sport, cestování, zdravotní péči, kulturu nebo vzdělávání)
- jsme zprostředkovatelem karty MultiSport 

Další informace

- termín pro přihlášení: do 25. 11. 2022
- způsob přihlášení do výběrového řízení: životopis včetně motivačního dopisu zasílejte na e-mailovou adresu kariera@szif.cz.