Obsah sekce: Volná místa

CHCETE POMÁHAT ČESKÉMU ZEMĚDĚLSTVÍ? PŘIDEJTE SE K NÁM!

Jsme jedinou akreditovanou platební agenturou v ČR pro provádění opatření Společné zemědělské politiky EU a služebním úřadem podle Zákona o státní službě. V současné době u nás pracuje přes 1 300 zaměstnanců, kteří působí na centrálním pracovišti v Praze i v regionech. Na centrále pracují především metodici jednotlivých opatření, informatici, právníci apod. Větší část zaměstnanců pracuje na Regionálních odborech po celé ČR na pozicích referentů pro příjem žádostí, kontrolorů a terénních inspektorů. Do našeho kolektivu rádi přijmeme zkušené zaměstnance s mnohaletými praktickými zkušenostmi i absolventy, kteří mají nově získané teoretické znalosti. V našich odděleních najdou uplatnění lidé z mnoha vědních oborů, např. zemědělství, ekonomie, statistika, geografie apod.

Bližší informace ke způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete u konkrétní pozice.

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na e-mailu kariera@szif.cz.

Služební předpis generálního ředitele č. 8/2022

NEJČASTĚJŠÍ PERSONÁLNÍ DOTAZY

Průběh náborového procesu

KARIÉRNÍ STRÁNKY SZIF


Bc. Ondřej Kudibal: ondrej.kudibal@szif.cz, tel. +420 731 633 988
Ing. Kamila Maršíčková: kamila.marsickova@szif.cz, tel. +420 703 197 132
Ing. Hana Nová: hana.nova@szif.cz, tel. +420 703 197 411
Mgr. Milada Svobodová: milada.svobodova@szif.cz, tel. +420 703 197 130

asistent/ka (Praha)

Datum podání přihlášek od: 19.09.2023
Datum podání přihlášek do: 16.10.2023

Náplň práce

Asistent/ka komplexně samostatně zajišťuje činnosti sekretariátu sekce/odboru, včetně výkonu sekretářských, administrativně technických nebo jiných provozně technických prací a služeb. Dále přijímá, eviduje a rozděluje přijatou poštu, vyřizuje ostatní korespondenci. Organizuje časový harmonogram nadřízeného. Zajišťuje reprezentační potřeby a úkoly nadřízeného. Zpracovává a předává potřebné informace podle pokynů nadřízeného. Vykonává další administrativní práce pro jednotlivé zaměstnance útvaru. Zajišťuje a sleduje řádné zaznamenávání docházky zaměstnanců do systému elektronické evidence docházky. Vede evidenci stížností a zajišťuje jejich vyřizování. Zajišťuje kancelářské potřeby. Provádí archivaci, vyřazování a skartaci veškerých písemností útvaru. Organizačně zajišťuje porady v rámci útvaru. Zajišťuje "Pravidla" pro předání elektronicky vytvořeného odchozího dokumentu před připojením elektronického podpisu v rámci sekce/odboru nebo napříč organizací. Zajišťuje příjem a vypravení písemností a zpráv prostřednictvím datové schránky a konverzi písemností do listinné podoby. 


Požadujeme

- středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (MS Office)
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost

Nabízíme

- systemizovanou platovou třídu 8., zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů
- pracovní poměr na dobu neurčitou 
- 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna  
- stravenkovou kartu 120 Kč/odpracovaný den 
- pružnou pracovní dobu 
- možnost profesního růstu (osobní vzdělávání pomocí individuálních vzdělávacích programů)
- mobilní telefon s neomezeným voláním a SMS včetně 1,5 GB internetu
- benefitní kartu Edenred (měsíční příspěvek na sport, cestování, zdravotní péči, vzdělávání ..)
- kartu Multisport

Další informace

- termín pro přihlášení: do 16. 10. 2023
- způsob přihlášení do výběrového řízení: životopis včetně motivačního dopisu zasílejte na e-mailovou adresu kariera@szif.cz